Wybierz Życie

zdrowie, medycyna, uroda, zdrowa dieta

Wygląd Zdrowie

Bądź aktywny i sprawny podczas wakacji

Planowałeś, przygotowywałeś, oszczędzałeś i ciężko pracowałeś przez cały rok, a teraz nadszedł czas na tak oczekiwaną ucieczkę. Niezależnie od tego, czy planujesz całkowity relaks z rodziną lub przyjaciółmi, aktywny wypoczynek z dużą ilością spacerów i zwiedzania, czy trochę z obu tych rzeczy, twoje treningi i fitness nie muszą ucierpieć. Oto kilka wskazówek, jak zachować sprawność i aktywność podczas nieobecności.

Porusz swoje ciało

Może nie będziesz codziennie chodzić na siłownię, ale trochę ćwiczeń pomaga. Spróbuj energicznego 20-minutowego spaceru lub ciężkiej pracy, która obejmuje przysiady, rzuty, deski i pompki. Nie tylko będziesz się poruszał, ale wyciskanie w tym szybkim treningu ułatwi powrót do normalnej rutyny po zakończeniu wakacji.

Nawet jeśli planujesz nie ćwiczyć podczas nieobecności, nadal możesz znaleźć trening poprzez codzienne czynności. Zagraj w basenie z dziećmi. Spaceruj po popołudniowe lub wieczorne lody. Spróbuj nosić walizki bez kół przez lotnisko, aby ćwiczyć siłowo. Wybierz się na malowniczą przejażdżkę rowerem lub wędrówkę, spacer po plaży.

Uważaj na swoje odżywianie

Ale nie pozbawiaj się. Planuj zjeść specjalne posiłki, ale to nie znaczy, że przesadzisz. Jeśli planujesz duży obiad, spróbuj ograniczyć przekąski w ciągu dnia, abyś mógł się nim delektować bez poczucia winy. Przynieś trochę owoców lub warzyw, aby zrównoważyć słodką przekąskę. Ponieważ jest lato, jest wiele lokalnych świeżych produktów do wypróbowania. Długa podróż? Zapakuj zdrowe przekąski, aby po drodze nie polegać na fast foodach.

Nawodnienie to podstawa

Jeśli zamierzasz spędzać czas na słońcu lub dużo chodzić lub wykonywać inne czynności, utrzymanie spożycia wody jest niezbędne. Dobre nawodnienie pomaga również zachować umiar w jedzeniu posiłków wakacyjnych i piciu napojów dla dorosłych.

Skoncentruj się na elastyczności

Praca rozciągająca i mobilna nie wymaga żadnego sprzętu i może poprawić zakres ruchu, zwiększyć krążenie i uspokoić umysł. Rozciąganie może również zwiększyć siłę i zmniejszyć ryzyko kontuzji. Wypróbuj aplikację do jogi lub aplikację do medytacji.

Ustal swoje oczekiwania

Istnieje bardzo duża możliwość, że nie będziesz w stanie utrzymać regularnych ćwiczeń podczas wypoczynku. I nie ma w tym nic złego! Danie ciału szansy na doładowanie i zresetowanie jest tak samo ważne, jak treningi. Pozwalając ciału odpocząć, da ci szansę na wyleczenie, a ostatecznie pomoże ci wrócić silniejszym i bardziej zdeterminowanym, gdy wrócisz do domu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Avatar
Pasjonatka zdrowego życia, szczęśliwa mama dwójki urwisów.